Reklam layihamları, hasetmüzde, tüketicilerin etkilenmesi bâtınin, sağlam çok değalışverişkeni kullanmaktadır. Değişebilir derken; gülmece, ünlü kişilerin kullanılması, şaşırtıcı vakalar, meze, mürtefi ömür standartları, rahatlık, rahatlık, gelecek teknoloji ve buna benzerleri kastedilmektedir. Yekpare bunlar, tüketiciyi, markaların üretmiş evetğu, yeni veya zaten pazarlarda satılan ürün ve hizmetleri satın almaya kandırma etmeye yöneliktir. Meydana getirilen reklamın amacı, sadece satın ittihaz davranışını göstermelerini getirmek olmayabilmektedir. Birbirinden farklı ammaçlara yönelik amma nihai gaye, her vakit henüz zait satış olmakla bile, ekseri, reklamın ammaçları; tüketicinin zihnine markaları ve onların özelliklerini yerleştirmek, tüketicilerin markayı benimsemelerini, beğenmelerini, markanın vesair markalara tercih edilmesini getirmek olabilmektedir. Bunlarla bile, firmaların içtimai boyun hesabına veya kendileriyle ilgili çıhun herhangi bir düşünceyi müdafaa etmek veya reddetmek hesabına yapılabilmektedir. Yekpare bu tarz şeylerin tasavvurı yapılırken, en zait ögönen taşıyan sayfa, inandırıcı bir şekilde alışverişlenmesidir. Kimisi reklamlar, inandırıcı olmaktan uzaktır. Kimisi konusundan dolayı, bazısı alışverişlenme biçiminden dolayı, bazısı de seçilen tasavvur türünden dolayı, insanoğluı kandırma etmekten ırak olmaktadır. İşlenme biçiminden dolayı inandırıcı olamayan reklamlarda iş, bazısı vakit kullanılan oyuncuların toplum içerisinde malik evetğu konumla ilgili olabilirken bazısı vakit zıtlıklı diyaloglarda kurulan cümlelerin, oyuncuların mimik, davranış, hal ve hareketlerinin bundan ırak olmasıyla alakalı olabilmektedir. Katlıklı diyaloglarla örülen layihamların kandırma etmekten ırak olmasının bir vesair sebebi de, tüketicilerle ilgilidir. İnsanın doğbeyı gereği, söylenenlerden çok gördüklerine henüz çok inanmaktadır. Bu yüzden bu tip reklam türleri, vesair türlere bakarak henüz az kandırma edicidir. Hayaletlerden oluşan, ürün veya hizmetin özelliklerini göstererek anlatan, çok az cümle veya ifadelerin mevki aldığı reklam türleri henüz çok inandırıcı olmaktadır. Vesair türlerde ise, tüketicilere iletilmesi müstelzim mesajlar, oyuncuların veya kullanılan herhangi bir yardım unsurunun gölgesi altında kalmasındandır. Vesair bir ifadeyle, henüz ağırlü bir yardım yaratabilmek bâtınin, reklamlarda kullanılan gülmece, matrak haller, mürtefi ömür standartları, tüketicilere iletilen mesajların önüne geçmesindendir. Hakeza durumlarda insanoğlu, yardım unsuruna yoğunlaşmaktadır. Tüketicilerin en çok etkilendikleri, inandıkları, söze gerek bırakmadan kabul ettikleri reklam türleri, ürün veya hizmetin anlatıldığı, hayallerin evetğu, ışıkğrafların kullanıldığı, üretim biçiminin gösterildiği tasavvur biçimleridir. Tüketiciler bu tip layihamları izlerken hem etkilenmekte hem de gördükleri şeylere inanmaktadır. Yukarıda savünü ettiğimiz yardım unsurları haddizatında haklı seçilmektedir. Fakat burada iş, onların kullanılma biçimi olmakla bile, seçilenler ile markanın uyumlu olmasıdır. Yani seçilen yardım unsurunun markaya benzeyen, onunla ilişkilendirilebilen, onu çağrıştıran özelliklere malik olması gerekmektedir. Fakat genel olarak reklamlar inandırıcı yürütmek zorundadır. Bunun nispetle muvaffakiyetlı bir reklam kurmanın temel nizamı gaye kitleye seslenme kılmak, bu gaye kitle ile empati kurarak kampanya yapmak koca marj sahibidir. Böylelikle gaye kitle(ler) markayı ve ürünü henüz çok benimser ve ortaya bir kullanıcı sadakati çıkar (customer loyalty).

afyon reklam firmaları

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir