Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama üzere terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle bütün sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan sosyal ağlara ve dizöteü bilgisayarlar, tabletler, rahatıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca tutum ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Muvaffakiyetlı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı çıkmak bâtınin en münteşir kullanılan sayısal pazarlama yayınlarının ayrıntılı izahatını süflida bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en skolastik ve en hayır malum sayısal pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama sayesinde çeşitli müşteri yolculuğu temas noktalarında müşteri verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak bâtınin sınıflandırır ve en nihayetinde onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni kızılırsınız. E-posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz ile alakalı haberler, kişiye özel teklifler, müşteri mebdearı hikayeleri, örnek hikâye incelemelerine angajmanlar ve yol özetler ya da iş özetleri için fen bâtınerebilir. E-postalarınızın elden silinmek adına açılmasını ve okunmasını elde etmek bâtınin bedel takdim etmek nazik örutubet taşır. Kişiye özel bâtınerik ve ilişki çekici teklifler iştirakı artırmak dair çok konue yarar. E-posta ile pazarlama hem konuşma hem de bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız alımlı ve ilişki çekici olmalıdır. Bununla yanında çok nüshada elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek ortada bir balans monte etmek zorundasınız. Video pazarlama Video en sarplü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya bayılıyor. Cümbüş ve araştırma bâtınin video izliyor ve paylaşıyorlar. Elhak, YouTube raporlarında ayda dü bilyonı aşkın izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B azrailları hem de B2C tüketicileri satın hava kararlarını video sayesinde veriyor. Video pazarlama bellik üstelikındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve dönüştürme oranlarını pozitifrır. Blog içeriğine gömülü videolar, B2B ve B2C bâtınerik pazarlama stratejilerinin senelerdir çene taşı konumunda. Video parsellemek, içeriğinizi henüz fazla insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube üzere üçüncü yer sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve sosyal iletişim araçları yayınlarınızda tanıtmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşferment teşvik edin. Videolarınız kesik ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği ilişki çekici şekilde takdim etmek çok önemli. Içtimai medyada pazarlama Içtimai iletişim araçları, makul bir garaz kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla aracısız ilgilantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi sosyal iletişim araçları platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize sınırlanmışdır. Facebook hala dünyanın en majör sosyal iletişim araçları platformudur. Twitter B2B azrailları ortada hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri ortada inanılmaz popülerdir. LinkedIn ise satın alma döngüsünün er aşamalarında B2B azrailları ile ilgilantı monte etmek bâtınin harika bir nokta. Her sosyal iletişim araçları platformu farklı bâtınerik türlerine malik olsa da bütünü nispeten video/suret odaklıdır. Bu nedenle bâtınerik oluştururken bunları sosyal iletişim araçları üzerinden ne saçıştırmak istediğinizi her mevsim göz önünde bulundurun ve buna bakılırsa organize binan. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği bâtınin, pazarlamacılar var olan her platformdan en hayır şekilde müstefit olmak bâtınin sayısal pazarlama taktiklerini temelli uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce bulunan değildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten henüz fazla etkin kullanıcıya malik. Kısaca mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin yanı sıra kesik düşünce, müşterilere ulaşmanın en aracısız yoludur. Lakin sosyal medyada olduğu üzere mesajlar kesik ve öz olursa canlı hale gelir. Pazarlama ekipleri, yalnızca dimdik bâtıneren kesik düşünce hizmetlerinden (SMS) yahut video ve gif bâtınerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama düşünceınızı sunarken, farklı potansiyel müşteri ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân tanır. İçeriğiniz ne denli kişiye özel hale gelirse o denli ilişki çekici olabilir, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlamlar. Ancak, içeriğiniz garaz kitlenizin yalnızç ve ilişki düzı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme bâtınin bedel sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, fen görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, dimdik mesajları, reklamlar, bilgi bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal posta kartları üzere bâtınerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak bütün bâtıneriklerinizde tutarlı bir ton ve düşünce olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir arama motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi içeriğini (ulama sayfaları, bloglar vb.) optimize fiyat. Böylelikle, arama neticelerinda henüz yüce sıralarda ve henüz pıtrak görülür, içeriğinize trafik artışı sağlamlanır. İyi SEO özetları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna sınırlanmışdır. Web içeriğinizde hayır antraktştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve henüz fazla sözcükten oluşan ifadeler) yönetmek SEO’nuzu henüz hayır hale getirir, trafik ve dönüştürme dair henüz yüce özetlar sağlamlar. Faik itibarlı üçüncü yer sayfalardan organik angajmanlar temizlemek da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri içeriğinize yönlendirmenin bir sair yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda makul bir angajmanya gelen her tıklama bâtınin ödeme binalır. Kontrol motorları ve çoğu sosyal iletişim araçları sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin bâtınerik rahatışlarında hayaletlenir. Kontrol motoru pazarlama (SEM), majör ağırlık yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Mukannen anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (dimdik) ve ilgilantı göstermesi bâtınin arama motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasar çizimı ve pazarlama Web siteniz, çoğu kez potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla haberleşme kurduğu ilk temas noktalarıdır. Harika bir web tasar çizimı, bütün sayısal varlıkları tutarlı bellik çkızılışmasıyla tanıtabilir. üste web sitenizi arama motorlarıyla henüz uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme oranını (henüz fazla tıklama, kaydolma, vb.) pozitifrmalıdır.

https://www.thespacetree.com/

https://www.thespacetree.com/ozellikler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.